Günlük



Tarih: 9.10.15  1.HAFTA
Saat: 14.51
Yer: BÖTE SINIF

İlk hafta olduğu için öğretmenimiz kendini tanıttı. Dersi dönem boyunca nasıl işleyeceğimizden bahsettik... Herkesin kendi Blogger hesabının olması gerektiği söylendi...Siteden kaynaklanan hata yüzünden birçok kişi hesap açamadı..



------------------o---------------------------o---------------------------o------------------------o------------------------o-----------------



Tarih: 13.10.15  2.HAFTA
Saat: 15.59
Yer: BÖTE SINIF

İkinci haftada beklediğim ders içeriğinden çok ayrı bir içerikle karşılaştım. Dışarı çıkıp fotoğraf çekmek, amacımızı aramak ilginç oldu. Sonra bu fotoğrafların üstünde oynamalar yaptık.. Her zaman ki gibi yine ödevler var.. Hayırlısı artık :)


------------------o---------------------------o---------------------------o------------------------o------------------------o-----------------


Tarih: 22.10.15  3.HAFTA
Saat: 17.10
Yer: KANTİN

Bu hafta geçen hafta yaptığımız çalışmalara baktık, hocamız beğendiklerini bizle paylaştı. Sonra birer eğitimci olacağımız için bu konuda etik kuralların önemi, ne olduğu öğrendik. Etik olmayan davranışlardan beni en çok etkileyen lisanssız yazılım konusunda konuştuk. Daha sonra power pointte a4 boyutunda hikaye yazdık ve görsellerini yaptık. Bu slayt sunusunu dijital kitaba çevirdik ve blogger'a ekledik.

------------------o---------------------------o---------------------------o------------------------o------------------------o-----------------

Tarih: 28.10.15  4.HAFTA
Saat: 16.47
Yer: Başkent

Bu hafta geçen hafta saatlerce uğraştığım dijital kitabın yanlış kısımları gördüm. Etik açıdan yanlış olduğunu bilerek İnternetten görüntü indirdim. Amacım sadece görüntüleri güzelleştirmekti ama kesinlikle ödevde bunun yapılmasının hata olduğunu bilmiyordum. Arka kapağa "Arka planlar İnternetten alındı" yazaydım iyiydi. Daha sonra yeni konumuza geçtik. Ben o arada bozuk olan telefonuma format atmak için bir uygulama indirmeye çalışıyordum. Bu yüzden dersi bir ara kaçırdım, takip edemedim... Bu konuda ders planı nasıl olmalı, içeriği, bölümlerini öğrendik. Esnek olan ders planları yapmalıyız dedik. Ders bitiminde ders planı hazırlamayı ödev olarak aldık. Hep ders hep ödev yapıyorum. Bilgisayarımın hala olmaması işleri zorlaştırıyor. Ama şuan merakım geçen hafta benim notum kırıldı mı?

------------------o---------------------------o---------------------------o------------------------o------------------------o-----------------

Tarih: 3.11.15  5.HAFTA
Saat: 15.00
Yer: BÖTE SINIF

Her zamanki gibi yapılan ödevlerden bahsettik. Bu haftanın ödevini yapmış olmama rağmen sayfayı yayınlamayı unutmuşum :/ Bunu öğrendiğimde yine notumun uçtuğunu zannettim :D Ama hocamız tekrar bakacakmış. Bu beni mutlu  etti. Bu haftaki konumuz Dijital Hikaye... Bu konunun eğitim açısından ne kadar yararlı olacağını kestiremiyorum. Ama dersler için dikkat çekme ve güdüleme açısından kullanılabilir.  Allah'tan bu ders diğer derslerden daha eğlenceli de biraz rahatlıyoruz... Çok ödev olmasa daha iyi olabilirdi :D

------------------o---------------------------o---------------------------o------------------------o------------------------o-----------------

Tarih: 18.11.15  6.HAFTA
Saat: 13.00
Yer: EV

Derse başlarken herkes sınav sonuçlarını merak ediyordu. Sınav sorularının cevaplarını konuştuk. Bir soruyu sadece ben tam yapmışım. Sınava yönelik büyük bir beklentim olmadığı için bu beni şaşırttı. Herkese ifşa edilince bu durum en yüksek notu aldım zannedildi. Bir ara ben de "Acaba almış olabilir miyim?" dedim. Sonra bu tozpembe hayalden çıktım ve gerçeklerle yüzleştim.69.. Bu nottan anca tavşan yapılır. Kendimi sınırda kalmış öğrenci gibi hissediyorum. :) Dersin konusuna bakacak olursak, Camtasio programında video hazırlayacağız. Bu video yine bir Cin Ali hikayesi üzerine yapılan seslendirme... Yani yine ödev.. Hocamız derste programı anlattı fakat uygulama şansımız olmadı. Ders bitti, Camtasio'da yapmış olduğum video kayıt sırasında oluşan bir yanlışlık yüzünden gitti. Bu yüzden saatlerce, çalışması muzice olan bir bilgisayarda ödev yaptım. Geç teslim ettim. Ödevlerden nefret ediyorum.

------------------o---------------------------o---------------------------o------------------------o------------------------o-----------------

Tarih: 28.11.15  7.HAFTA
Saat: 03.48
Yer: EV

Bu haftaki derse gelmediğim için arkadaşlarımdan dinlediğim kadarıyla bir günlük yazacağım. Her zaman ki gibi yapılan ödevler hakkında konuşularak derse başlamışlar. Daha sonra bu haftaki ödevimizi yapacağımız site tanıtılmış. Ödev olarak kendi hayalimizdeki laboratuvarı bu site aracılığıyla oluşturmamız söylenmiş. Bu hafta anca bugün tüm derslerin ödevlerine bakmaya başladım. İlk yaptığım ödev ise bu lab oluşturma ödeviydi. Gayet eğlenerek yaptım. Rengarenk eşyalar kullandım. Bence güzel bir sınıf ortaya çıktı.

------------------o---------------------------o---------------------------o------------------------o------------------------o-----------------

Tarih: 07.12.15  8.HAFTA
Saat: 22.36
Yer: EV

Bu hafta derse geçen hafta yaptığımız ortam tasarımlarını inceleyerek başladık. Tüm sınıfın yaptığı çalışmalar gösterildi. İçinde gerçekten çok güzel olanlar vardı. Benim yaptığım da kötü sayılmaz tabi ki... Sonra yeni ödev için gereken bilgileri ve çalışacağımız siteyi tanıdık. İnfografik çalışmalar birkaç hafta içinde sunulacak.

------------------o---------------------------o---------------------------o------------------------o------------------------o-----------------

Tarih: 09.12.15  9.HAFTA
Saat: 04.33
Yer: EV

Bu hafta ders yoktu. Ama yinede bir şeyler yazmak istedim. Dün iki buçuk saat geç yazdım günlüğü... Çünkü bu tamamen aklımdan çıkmıştı. İşe güce daldık siteyi unuttuk :)) Ödevler bitmiş şekilde uyumayı özledim... Yine ödevler, hep ödevler, daima ödevler...

------------------o---------------------------o---------------------------o------------------------o------------------------o-----------------

Tarih: 15.12.15  9.HAFTA
Saat: 15.45
Yer: Kantin

Bu hafta derste arkadaşlarımız sunum yaptı. Konular ilginçti ve güzeldi. Bildiğimiz ve bilmediğimiz birçok konuda sunum yapıldı. Herkes gayet başarılıydı. Yapacağım infografik hala netleşmedi. Ama çalışmalarım devam ediyor..

------------------o---------------------------o---------------------------o------------------------o------------------------o-----------------

Tarih: 23.12.15  10.HAFTA
Saat: 00.57
Yer: EV

10. hafta derste arkadaşlarımız sunumları yapmaya devam etti. Konular gittikçe daha ilginç oluyor. Ama bu hafta 3 kişi ile aynı konuyu seçtiğimiz kara haberi aldım. Ama o kadar seçenek varken benim nasıl bu olasılıksız duruma düştüğümü çözemedim. Konumu değiştirmek isterdim fakat artık çok geç.. Çünkü infografiği çoktan yarıladım ve son birkaç değişikliği kaldı. Artık ben değil ödevler konuşsun. Notlar konusunda da hayırlısı diyorum. Bu dersten vizede 69 almış olmama rağmen AA bekliyorum. Bugün de herkes gayet başarılıydı.

------------------o---------------------------o---------------------------o------------------------o------------------------o-----------------

Tarih: 08.01.16  11.HAFTA
Saat: 02.17
Yer: EV

Nedendir bilmiyorum bu hafta günlük yazmayı unutmuşum. Yamş normalde hep aklımdadır ama bu kez değildi. Bu hafta ben sunum yaptım. Güzel geçti ama çok heyecan yaptım. Neden böyle olduğunu bilmiyorum. Genelde rahat bi insanımdır ama bu sefer öyle olmadı işte. Sunum yaptığım çalışma bence başarılıydı. Yani görsellik filan olabildiğince iyi kullanılmıştı. Bu hafta son haftamızdı. Ödevlerin teslim günü konuşuldu. Aslıda ödev yapmaya alışmıştım. Ama gerçi inşallah gelecek dönem ödev yapacağım bir ders olmaz..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder